دوره آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت به زبان فارسی
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دوره آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت به زبان فارسی

روزانه هزاران نفر برای استفاده از خدمات یا خرید کالاهای مورد نیاز از موتورهای جستجو استفاده می کنند . بنابراین در صورتی که شما بتوانید در موتورهای جستجو از جایگاه خوبی برخوردار باشید ، مشتریان بسیاری به سمت شما خواهند آمد .

 

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

با توجه به رشد استفاده از اینترنت و زیاد شدن کاربران اینترنتی ، رقابت بین کسب وکار ها در فضای مجازی زیاد شده است . و برای اینکه بتوانید در بین رقبا جایگاه بهتری داشته باشید ، باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه یا اصطلاحا سئو کنید .

سایتی که  به عنوان جلوه ای از تجارت و کسب وکارتان به مردم نشان میدهید زمینه ساز موفقیت ، گسترش و توسعه  تجارت شما میباشد  که روزانه مخاطبین بسیاری از آن دیدن میکنند .

چرا باید وب سایتتان را سئو کنید؟

بهتر دیده شدن سایت در موتور های جست وجو یعنی رجوع بیشتر کاربران به سایت شما ، و رجوع  بیشتر کاربران به سایت ،باعث افزایش مشتری و درآمد نهایی فعالیت شما میشود .

 بنابراین  برای هر کسب و کاری آشنایی با مبحث بهینه سازی یا سئو سایت برای قرار گرفتن در صفحات اول  موتور های جست وجو اهمیت پیدا میکند.

سئو چیست؟

سئو به مفهوم بهینه سازی سایت برای موتور های جست وجو میباشد . کاربران صفحات اینترنتی ، وقتی به دنبال مطلبی در اینترنت میگردند و سرچ میکنند ، موتور های جست وجو نتیجه زیادی را بالا میاورد اما قطعا کاربران وقت و حوصله نگاه کردن به همه ی نتایج را ندارند . بنابراین به همان صفحه اول موتورهای جست وجو بسنده کرده و از دیدن بقیه مطالب سر باز میزنند .

سئو با بالا آوردن سایت شما در صفحه اول موتورهای جست وجو ، نقش مهمی را در جذب بیشتر کاربران ایفا میکند.

از این رو کسب اطلاعات به روز و دانش فنی در این زمینه جزء شرط های لازم برای موفقیت هر کسب وکاری در فضای مجازی است .

قطعا محتوایی که در سایت خود میگذارید باید از کیفیت لازم برخورد دارباشد تا بتواند کاربران را جذب کرده و مشتری شما شوند .شما با بهینه کردن محتوای سایت خود و استراتژی مدیریت محتوای طولانی مدت  ، که در این بسته به شما آموزش داده میشود ، میتوانید تعداد زیادی از کاربران را جذب خود کنید .

دوره آموزش سئو

دوره  آموزشی که پیش روی شماست توسط تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی  وب با سابقه چندین ساله در این  زمینه ، و استفاده از بروزترین مطالب و دانش در زمینه سئو و بهینه سازی  ، با هدف در آمدزایی شما ، مهیا شده است

شما میتوانید با دانش کاربردی که در مجموعه آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت داده میشود ، سایت خود را بهینه کرده و در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جست وجو دیده شوید .

آموزش کامل سئو

سرفصل های بسته آموزشی سئو طوری تدوین شده اند که هر فردی با هر سطح معلومات و دانشی در حوزه وب میتواند از آن بهره وری کامل داشته باشد و در عین حال مباحث بهینه سازی سایت را بصورت کامل پوشش دهد.

فیلم آموش سئو

این بسته آموزشی بصورت فیلم تهیه شده است تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و شامل ده فصل است . هر فصل بصورت فیلم آموزشی جداگانه میباشد تا در آینده بتوانید به راحتی مبحث مورد نظر خود را مرور کنید .

فصل اول : مروری بر موتورهای جست وجو

فصل دوم : کلمات کلیدی

فصل سوم : بهینه سازی محتوا

فصل چهارم: بررسی فنی سایت و سرور

فصل پنجم: استراتژی مدیریت محتوای طولانی مدت

فصل ششم: استراتژی ساخت لینک

فصل هفتم: اندازه گیری عملکرد سئو

فصل هشتم: نکاتی در مورد سئو برای تجارت الکترونیک

فصل نهم: جستجوی محلی (لوکال سئو )

فصل دهم : سئو بین الملل

 

باخرید این بسته ، تضمین میکنیم که سئو وبهینه سازی محتوایی را به خوبی فرا بگیرید . این بسته آموزشی ویژه تمام کسانی است که وب سایت دارند و قصد دارند از سایت خود بهترین استفاده را ببرند و پیشرفت داشته باشند .

همچنین افرادی که قصد دارند کار سئو را به عنوان شغل خود انتخاب نمایند و از آن کسب درآمد کنند می توانند از این بسته آموزش سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنند .

 تضمین ما از کیفیت بسته آموزشی در حدی است که شما میتوانید در صورت خریداری ورضایت نداشتن از فیلم آموزشی ، 50% مبلغ  را پس بگیرید .

دانلود فیلم آموزشی سئو به زبان فارسی

جهت دانلود این فیلم آموزش سئو به زبان فارسی کافی است که این مجموعه ارزشمند را خریداری نمایید تا لینک های دانلود برای شما ارسال گردند

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: